Påstandar Ståstedsanalysen for SFO – nynorsk

Påstandar modul 1: Verdigrunnlag og innhald

  • I vår SFO har vi ei felles forståing av SFOs verdigrunnlag.
  • I vår SFO introduserer vi nye aktivitetar for alle barn.
  • I vår SFO legg vi særleg vekt på sjølvvald leik og annan barnestyrt aktivitet.
  • I vår SFO har barna tid og rom til leik kvar dag.
  • I vår SFO legg vi til rette for og inspirerer til eit godt leikemiljø for alle barna.
  • I vår SFO får alle barna høve til å delta og oppleva meistring i leik.
  • I vår SFO legg vi til rette for at barna får delta på ulike kunstnariske og kulturelle aktivitetar.
  • I vår SFO legg vi til rette for at alle barna får delta i variert fysisk aktivitet og rørsleleik.
  • I vår SFO legg vi til rette for aktivitetar skal bidra til rørsleglede hos barna.
  • I vår SFO legg vi til rette for måltidsglede som bidreg til oppleving av deltaking og fellesskap for alle.
  • I vår SFO får barna tilstrekkeleg tid og ro til å ete i løpet av SFO-tida.
  • I vår SFO jobbar vi aktivt for å ha ein fellesskap der alle barna kan delta og få ei oppleving av å høyra til.
  • I vår SFO jobbar vi på ein måte som sikrar at alle barna opplever seg sett, respektert og anerkjende.
  • I vår SFO er det variasjon i tilbodet som tek omsyn til barnegruppa vid tanke på alder, utvikling og interesser.
  • I vår SFO varetek, anerkjenner og synleggjer vi mangfald gjennom ulike språk, uttrykksformer og kulturar.
  • I vår SFO bidreg vi til at barna møter samisk kultur.
  • I vår SFO bruker vi digitale ressursar for at barna skal utforska, vera kreative og skapa noko saman vid andre.

Påstander modul 2: Samarbeid og kvalitetsutvikling

  • I vår SFO jobbar vi for å byggja trygge og gode relasjonar mellom alle barna.
  • I vår SFO jobbar vi for å byggja trygge og gode relasjonar mellom barna og personalet.
  • I vår SFO er vi gode rollemodellar for barna.
  • I vår SFO har vi god dialog og godt samarbeid vid foreldra.
  • I vår SFO samarbeider vi vid skulen og heimen for å skapa ein best mogleg heilskap i kvardagen for barna.
  • I vår SFO bidreg vi til ein trygg og god overgang for barna frå barnehage til skule og SFO.
  • Vår SFO er ein lærande organisasjon der vi vurderer og vidareutviklar praksisen vår.
  • I vår SFO bruker vi den nasjonale rammeplanen og lokale forhold som grunnlag for planarbeidet vårt.
  • I vår SFO er arbeidet vid planar basert på medverknaden til barna.
  • I vår SFO er arbeidet vid planar basert på inkluderinga til barna.