Vurderingskriterier for munnleg samtale
Måloppnåing | Låg kompetanse Elevene | God kompetanse Elevene | Framifrå kompetanse Elevene |
Innhald i oppgåva og arbeidsprosess |
gjer enkelt greie for arbeidet med oppgåva viser noko fagleg refleksjon gjennom å snakke om fagspesifikke tema, og gi nokre døme
|
Gjer greie for arbeidet med oppgåva og forklarer val som ble gjort undervegs, på ein god måte viser fagleg refleksjongjennom å vise til ulike typar tekstar om fagspesifikke og relevante emne
|
Gjer greie for arbeidet med oppgåva og forklarer val som ble gjort undervegs, på ein svært god måte
viser brei fagleg refleksjon gjennom å vise til ulike typar tekstar om fagspesifikke og relevante emne
|
Kjeldebruk | kan snakke om nokre kjelder som er brukte i arbeidet | viser refleksjon rundt kjelder som er brukte i arbeidet | viser stor grad av refleksjon rundt kjelder som er brukte i arbeidet |
Språk og kommunikasjon | kommuniserer på ein stort sett klar og enkel måte tilpassar språkbruk til situasjon og formål i nokon grad bruker nokre relevante fagomgrep svarar i nokon grad på spørsmål bruker nokre eigna kommunikasjonsstrategiar | kommuniserer på ein klar og stort sett presis måte tilpassar språkbruk til situasjon og formål på ein god måte bruker relevante fagomgrep svarar utfyllande på spørsmål og deltek aktivt i samtalen bruker eigna kommunikasjonsstrategiar | kommuniserer på ein klar, presis og nyansert måte tilpassar språkbruk til situasjon og formål på ein svært god måte bruker relevante fagomgrep i stor grad deltek aktivt i samtalen og kan leie an i diskusjonen svarar utfyllande og presist på spørsmål bruker eigna kommunikasjonsstrategiar |