Vurderingskriterier for munnleg samtale

Måloppnåing

    Låg kompetanse

Elevene

God kompetanse

Elevene

Framifrå kompetanse

Elevene

Innhald i oppgåva og arbeidsprosess

 

gjer enkelt greie for arbeidet med oppgåva

viser noko fagleg refleksjon gjennom å snakke om fagspesifikke tema, og gi nokre døme

 

 

Gjer greie for arbeidet med oppgåva og forklarer val som ble gjort undervegs, på ein god måte

viser fagleg refleksjongjennom å vise til ulike typar tekstar om fagspesifikke og relevante emne

 

 

Gjer greie for arbeidet med oppgåva og forklarer val som ble gjort undervegs, på ein svært god måte

 

viser brei fagleg refleksjon gjennom å vise til ulike typar tekstar om fagspesifikke og relevante emne

 

Kjeldebrukkan snakke om nokre kjelder som er brukte i arbeidetviser refleksjon rundt kjelder som er brukte i arbeidetviser stor grad av refleksjon rundt kjelder som er brukte i arbeidet
Språk og kommunikasjon

kommuniserer på ein stort sett klar og enkel måte

tilpassar språkbruk til situasjon og formål i nokon grad

bruker nokre relevante fagomgrep

svarar i nokon grad på spørsmål

bruker nokre eigna kommunikasjonsstrategiar 

 

kommuniserer på ein klar og stort sett presis måte

tilpassar språkbruk til situasjon og formål på ein god måte

bruker relevante fagomgrep

svarar utfyllande på spørsmål og

deltek aktivt i samtalen

bruker eigna kommunikasjonsstrategiar

 

kommuniserer på ein klar, presis og nyansert måte

tilpassar språkbruk til situasjon og formål på ein svært god måte

bruker relevante fagomgrep i stor grad

deltek aktivt i samtalen og kan leie an i diskusjonen

svarar utfyllande og presist på spørsmål

bruker eigna kommunikasjonsstrategiar