Vurderingskriterier for skriftleg arbeid

 

Låg kompetanse

Elevene

God kompetanse

Elevene

Framifrå kompetanse

Elevene

Problemstilling

 

formulerer ei problemstilling og grunngir i nokon grad bakgrunn og mål med denne 

svarer på nokre delar av eiga problemstilling

 

formulerer ei problemstilling og grunngir bakgrunn og mål med denne på ein klar måte

svarer på eiga problemstilling på ein relevant måte

 

formulerer ei problemstilling og grunngir bakgrunn og mål med denne på ein presis måte

 svarer på eiga problemstilling på ein relevant og utfyllande måte

 

Drøfting og vurdering

 

drøftar tema for oppgåva på ein enkel måte

nyttar formålstenlege kjelder på ein enkel måte

 

 

drøftar tema for oppgåva på ein stort sett reflektert og kritisk måte

nyttar formålstenlege kjelder på ein påliteleg og stort sett kritisk måte

 

 

drøftar tema for oppgåva på ein reflektert, nyansert og kritisk måte

nyttar formålstenlege kjelder på ein kritisk og påliteleg måte

 

Struktur og språkformidling

 

har levert ein tekst der struktur og språkbruk i nokon grad er tilpassa situasjon og formål

bruker nokre relevante fagomgrep

kommuniserer på ein enkel måte

 

 

har levert ein tekst der struktur og språkbruk er godt tilpassa situasjon og formål

 bruker stort sett relevante fagomgrep

kommuniserer på ein stort sett variert og tydeleg måte

 

 

har levert ein tekst der struktur og språkbruk er svært godt tilpassa situasjon og formål

bruker mange relevante fagomgrep 

kommuniserer på ein variert og presis måte og bruker eit rikt vokabular