Vurderingskriterier for skriftleg arbeid
Låg kompetanse Elevene | God kompetanse Elevene | Framifrå kompetanse Elevene | |
Problemstilling |
formulerer ei problemstilling og grunngir i nokon grad bakgrunn og mål med denne svarer på nokre delar av eiga problemstilling
| formulerer ei problemstilling og grunngir bakgrunn og mål med denne på ein klar måte svarer på eiga problemstilling på ein relevant måte |
formulerer ei problemstilling og grunngir bakgrunn og mål med denne på ein presis måte svarer på eiga problemstilling på ein relevant og utfyllande måte
|
Drøfting og vurdering |
drøftar tema for oppgåva på ein enkel måte nyttar formålstenlege kjelder på ein enkel måte
|
drøftar tema for oppgåva på ein stort sett reflektert og kritisk måte nyttar formålstenlege kjelder på ein påliteleg og stort sett kritisk måte
|
drøftar tema for oppgåva på ein reflektert, nyansert og kritisk måte nyttar formålstenlege kjelder på ein kritisk og påliteleg måte
|
Struktur og språkformidling |
har levert ein tekst der struktur og språkbruk i nokon grad er tilpassa situasjon og formål bruker nokre relevante fagomgrep kommuniserer på ein enkel måte
|
har levert ein tekst der struktur og språkbruk er godt tilpassa situasjon og formål bruker stort sett relevante fagomgrep kommuniserer på ein stort sett variert og tydeleg måte
|
har levert ein tekst der struktur og språkbruk er svært godt tilpassa situasjon og formål bruker mange relevante fagomgrep kommuniserer på ein variert og presis måte og bruker eit rikt vokabular
|