Eksempel på samanhengar

Forklaring

Kompetansemål etter råvare, produksjon og kvalitet

  • praktisere personleg hygiene og næringsmiddel- og produksjonshygiene etter gjeldande regelverk
  • bruke, montere og reingjere ulike handverktøy, maskiner, utstyr og lokale og forstå kor viktig dette er for å sikre trygg matproduksjon
  • forklare kva det inneber å arbeide med helse, miljø og tryggleik innanfor fagområdet, arbeide ergonomisk og bruke rett verneutstyr i tråd med gjeldande regelverk
  • bruke kvalitetssystem knytte til matproduksjon, ha kunnskap om mattryggleik og vurdere om produksjonsprosessane sikrar trygg mat
  • vurdere kvaliteten, bruksområdet og produksjonseigenskapane til råvarer og ferdige produkt og bruke denne kunnskapen i praktisk arbeid
  • bruke oppskrifter og reseptar for å planleggje, gjennomføre og vurdere ulike arbeids- og produksjonsprosessar
  • bruke arbeidsrutinar og handverksferdigheiter i praktisk arbeid og forklare kva desse har å seie for sluttproduktet
  • gjere berekraftige og miljømedvitne val i produksjonen av varer og tenester, og reflektere over korleis ressursane kan utnyttast på best mogleg måte
  • handtere avfall etter gjeldande forskrift og reflektere over om avfallet er ein ressurs som kan utnyttast
  • planleggje, lage og tilby mat og drikke ut frå norsk, samisk og internasjonal matkultur og ut frå nye trendar
  • planleggje, lage og tilby mat og drikke ut frå ulike religionar og ut frå behova til ulike brukargrupper
  • forklare korleis mat, drikke og livsstil påverkar folkehelsa og gjere reie for kostrådene frå helsestyresmaktene
  • emballere og merkje produkt for oppbevaring og sporing etter gjeldande forskrift
  • bruke digitale verktøy til å merkje produkt for sal etter gjeldande regelverk
  • planleggje og klargjere ulike lokale for omsetning av varer og tenester

Undervegsvurdering

Standpunktvurdering