Privatskoleforskrifta
§ 6-2 Formålet med og grunnlaget for vurdering i fag
Formålet med vurdering i fag er å fremje læring og lærelyst og å gi informasjon om kompetanse undervegs og ved avslutninga av opplæringa i faga.
Grunnlaget for vurdering i eit fag er kompetansemåla i læreplanen i faget som skolen har fått godkjend etter privatskolelova § 2-3. Kompetansemåla skal forståast i lys av teksten om faget i læreplanen. Elevar skal vere gjort kjende med læreplanen i faget.
Føresetnader, fråvær, orden eller oppførsel skal ikkje trekkjast inn i vurderinga i fag. Innsats kan vere ein del av vurderingsgrunnlaget berre dersom det følgjer av læreplanen i faget.
Stort fråvær eller andre særlege forhold kan føre til at lærarar ikkje har tilstrekkeleg grunnlag til å gi halvårsvurdering med karakter eller standpunktkarakter i eitt eller fleire fag.
Merknader til forskriften
Paragrafen er gitt med hjemmel i privatskoleloven § 2-3 a og viderefører § 3-3 i den tidligere forskriften. Paragrafen tilsvarer § 9-1 i opplæringsforskriften. Se merknaden til den paragrafen. Der merknaden viser til formålsparagrafen i opplæringsloven vil tilsvarende paragraf være privatskoleloven § 1-1. Der den viser til Læreplanverket for Kunnskapsløftet 2020, vil tilsvarende læreplan være skolens godkjente læreplan etter privatskoleloven § 2-3.