Film: Berekraftig praksis
Rammeplanen peikar på den viktige oppgåva med å støtta opp under verdiar, haldningar og handlingar som fremjar ei berekraftig utvikling og eit meir berekraftig samfunn.
Berekraftig utvikling kan vera eit komplekst omgrep. I botn og grunn handlar det om å utvikla verda slik at vi som lever i dag får dekt behova våre, utan å øydeleggja for dei som kjem etter oss. Barn må læra å ta vare på naturen og forstå at dagens handlingar kan få konsekvensar for framtida.
Når barna får leika, undra seg, utforska og læra i naturen, utviklar dei naturglede og ei forståing av samanhengar. Ved å visa berekraftige haldningar og ta miljømedvitne val, kan de vaksne vera gode førebilete.
Refleksjonsspørsmål
Korleis er vi gode førebilete, og kva gjer vi i kvardagen som støttar ei berekraftig utvikling?
Korleis gir vi barna erfaringar som gjer at dei kan utvikla gode verdiar og haldningar overfor miljøet og naturen?
Kva kan vera utfordrande for oss når vi skal vera med barna i naturen, gi dei naturopplevingar og utvikla naturglede?