Vg3 medieteknikk (MET03‑01)
Kompetansemål og vurdering
Kompetansemål
Mål for opplæringa er at lærlingen skal kunne
- planleggje og gjennomføre ein teknisk produksjon frå idé til ferdig produkt på aktuelle plattformer
- velje, setje opp og bruke teknisk utstyr innanfor lyd-, lys- og biletproduksjon
- nytte programvare og utstyr for konfigurasjon av system og løysingar i tekniske produksjonar
- velje og nytte verktøy for informasjonsdistribusjon og mediepublisering på ulike plattformer tilpassa den aktuelle produksjonen
- drifte og halde ved like teknisk utstyr
- gjere greie for bruksområda til ulike filformat og filsystem og velje filformat og filsystem tilpassa den aktuelle produksjonen
- beskrive kostnadsstyringa i eit prosjekt og setje opp eit budsjett for eit prosjekt
- gjere greie for val av faglege løysingar i ein produksjon og presentere løysingane til aktørane i eit prosjekt
- utforske og analysere eksisterande system og føreslå og argumentere for tiltak til forbetring av systema
- vurdere og reflektere over pliktene og rettane til oppdragsgivaren og arbeidstakaren i arbeidet med oppdrag
- vurdere risiko og sikkerheit i eit prosjekt i samsvar med gjeldande regelverk, og reflektere over kva konsekvensar regelverket har for eige arbeid
- gjere greie for miljømessige konsekvensar ved ein produksjon og foreslå utbetringstiltak
- gjere greie for kva krav og forventningar som blir stilte til eit likeverdig og inkluderande yrkesfellesskap, og reflektere over kva plikter og rettar arbeidsgivaren og arbeidstakaren har i lærebedrifta
Undervegsvurdering
Undervegsvurderinga skal bidra til å fremje læring og til å utvikle kompetanse. Lærlingane viser og utviklar kompetanse i vg3 medieteknikkfaget når dei bruker kunnskapar, ferdigheiter og kritisk tenking til å løyse arbeidsoppgåver i faget.
Instruktøren skal leggje til rette for lærlingmedverknad og stimulere til lærelyst gjennom varierte arbeidsoppgåver. Instruktøren skal vere i dialog med lærlingane om utviklinga deira i vg3 medieteknikkfaget. Lærlingane skal få høve til å uttrykkje kva dei opplever at dei meistrar, og reflektere over eiga fagleg utvikling. Instruktøren skal gi rettleiing om vidare læring og tilpasse opplæringa slik at lærlingane kan bruke rettleiinga for å utvikle kompetansen sin i faget.