Videreutdanning av styrere – delrapport 3

Styrarutdanninga treffer godt

Styrarane i både kommunale og private barnehagar opplever at det dei har lært i styrarutdanninga er verdifullt i arbeidskvardagen, uavhengig av storleiken på barnehagane. 

Hovudfunn

  • Det er vanlegare at styrarar i kommunale barnehagar har styrarutdanning eller anna form for leiarutdanning enn styrarar i private barnehagar. Dei styrarane som har styrarutdanning, jobbar oftare i større barnehagar.
  • Styrarane som har styrarutdanning opplever at det dei har lært på studiet er verdifullt i arbeidskvardagen. Styrarutdanninga treffer godt – uavhengig av kva rammevilkår styrarane arbeider innanfor.
  • Det å ha styrarutdanning påverkar i lita grad kor krevjande styrer opplever at det er å ha ansvar for pedagogisk leiing, internt samarbeid og samarbeid med pp-tjenesten. Dei som har gjennomført styrarutdanninga synest arbeid med rekneskap og økonomi er lettare enn dei utan leiarutdanning.
  • Styrarar utan leiarutdanning, og som jobbar i dei minste barnehagane, har størst behov for meir kompetanse i rekneskap og økonomistyring.

Rapportserie: Nasjonal lederutdanning for barnehagestyrere