Vg2 tømrar (TMF02‑01)
Kompetansemål og vurdering
Kompetansemål etter vindauge, dører og innvendig arbeid
Mål for opplæringa er at eleven skal kunne
- planleggje, kontrollere og dokumentere eige arbeid og vurdere konsekvensen av avvik i bygningsdelen
- montere, fore og liste vindauge og dører, og gjere greie for korleis luft-, fukt- og varmetransport påverkar bygningsdelen
- leggje tregolv og golv av samansette materiale og gjere greie for fuktinnhaldet og lydgjennomgangen i materiala
- montere ulike typar kledning, innreiing og listverk og gjere greie for kvaliteten på materiala
Undervegsvurdering
Undervegsvurderinga skal bidra til å fremje læring og til å utvikle kompetanse. Elevane viser og utviklar kompetanse i programfaget vindauge, dører og innvendig arbeid når dei bruker kunnskapar, ferdigheiter og kritisk tenking til å løyse arbeidsoppgåver i programfaget.
Læraren skal leggje til rette for elevmedverknad og stimulere til lærelyst gjennom varierte arbeidsoppgåver. Læraren kan gi arbeidsoppgåver som dekkjer fleire av eller alle programfaga. Læraren skal vere i dialog med elevane om utviklinga deira i programfaget vindauge, dører og innvendig arbeid. Elevane skal få høve til å uttrykkje kva dei opplever at dei meistrar, og til å reflektere over si eiga faglege utvikling. Læraren skal gi rettleiing om vidare læring og tilpasse opplæringa slik at elevane kan bruke rettleiinga for å utvikle kompetansen sin i programfaget.
Standpunktvurdering
Standpunktkarakteren skal vere uttrykk for den samla kompetansen eleven har i programfaget vindauge, dører og innvendig arbeid ved avslutninga av opplæringa i programfaget. Læraren skal planleggje og leggje til rette for at eleven får vist kompetansen sin i programfaget på varierte måtar. Med utgangspunkt i kompetansemåla skal læraren vurdere korleis eleven viser forståing, evne til refleksjon og kritisk tenking, og korleis eleven meistrar utfordringar og løyser oppgåver i ulike samanhengar. Læraren skal setje karakter i programfaget vindauge, dører og innvendig arbeid basert på kompetansen eleven viser ved å planleggje, gjennomføre, vurdere og dokumentere eige fagleg arbeid.