Sal og marknadsføring
Sal og marknadsføring
Mål for opplæringen er at eleven skal kunne- bruke behovs- og motivasjonsteori for å identifisere kjenneteikn ved ulike nasjonale og internasjonale segment i reiselivsnæringa, og foreslå berekraftige produkt som kan seljast i desse segmenta
- bruke modellar for kjøpsåtferd som grunnlag for sal av reiselivsprodukt
- utvikle eit kvalitetssikringssystem for eit reiselivsprodukt
- grunngi val av verkemiddel for marknadsføring av ei reiselivsverksemd
- vurdere tiltak for å oppnå sal, meirsal og gjensal
- vurdere konkurransefortrinn norsk reiseliv har som eksportnæring
- bruke digitale verktøy og sals- og presentasjonsteknikkar ved munnlege og skriftlege framstillingar
- beskrive reservasjonssystem som blir nytta i reiselivsnæringa
- utarbeide eit web-område for ei reiselivsbedrift og optimalisere denne for søkjemotorar
- bruke aktuelle lover og etiske reglar når digitale verktøy og kjelder i sals- og marknadsføringsarbeid blir brukte
Side 8 Av 10