Vg2 kjøretøy (KJT02‑03)
Kompetansemål og vurdering
Kompetansemål etter dokumentasjon og kvalitet
Mål for opplæringa er at eleven skal kunne
- kommunisere med kundar og forklare kva god kundebehandling inneber
- bruke databaserte verkstadsstyringssystem for arbeidsplanlegging, vedlikehaldsplanlegging og lagerstyring
- beskrive og reflektere over vareflyten frå leverandør til gjenvinning eller destruksjon, ved hjelp av prinsipp for logistikk
- kvalitetssikre arbeidet ved hjelp av aktuelle prosedyrar og rutinar og gi fullstendig dokumentasjon på utført arbeid
- innhente tekniske opplysningar til vedlikehald, feilsøking og reparasjon av ulike typar køyretøy
- gjere greie for gjeldande lover og reguleringar for verkstader og køyretøy
- følgje rutinar for registrering og varsling av avvik og reflektere over konsekvensar ved avvik
- behandle spesialavfall og gjere greie for krav til avfallshandtering
- drøfte kva krav og forventningar som blir stilte til eit likeverdig og inkluderande yrkesfellesskap, og beskrive kva plikter og rettar arbeidsgivaren og arbeidstakaren har i arbeidslivet
Undervegsvurdering
Undervegsvurderinga skal bidra til å fremje læring og til å utvikle kompetanse. Elevane viser og utviklar kompetanse i dokumentasjon og kvalitet når dei bruker kunnskapar, ferdigheiter og kritisk tenking til å løyse arbeidsoppgåver i programfaget.
Læraren skal leggje til rette for elevmedverknad og stimulere til lærelyst gjennom varierte arbeidsoppgåver. Læraren kan gi arbeidsoppgåver som dekkjer begge programfaga. Læraren skal vere i dialog med elevane om utviklinga deira i dokumentasjon og kvalitet. Elevane skal få høve til å uttrykkje kva dei opplever at dei meistrar, og reflektere over eiga fagleg utvikling. Læraren skal gi rettleiing om vidare læring og tilpasse opplæringa slik at elevane kan bruke rettleiinga for å utvikle kompetansen sin i programfaget.
Standpunktvurdering
Standpunktkarakteren skal vere uttrykk for den samla kompetansen eleven har i dokumentasjon og kvalitet ved avslutninga av opplæringa i programfaget. Læraren skal planleggje og leggje til rette for at eleven får vist kompetansen sin i programfaget på varierte måtar. Med utgangspunkt i kompetansemåla skal læraren vurdere korleis eleven viser forståing, evne til refleksjon og kritisk tenking, og korleis eleven meistrar utfordringar og løyser oppgåver i ulike samanhengar. Læraren skal setje karakter i dokumentasjon og kvalitet basert på kompetansen eleven viser ved å planleggje, gjennomføre, vurdere og dokumentere eige fagleg arbeid.