Snikkarfaget med fordjupingsområde – modulstrukturert opplæring for vaksne (SNE05‑01)
Kompetansemål og vurdering
Kompetansemål etter fordjuping i innreiing
Mål for opplæringa er at lærlingen skal kunne
- kartleggje forhold og ta mål på monteringsstaden og gjere greie for korleis elektriske installasjonar, ventilasjon, røyranlegg og byggmessige avvik påverkar konstruksjonen og prosessen fram til ferdig montert produkt
- designe, teikne og konstruere innreiingar digitalt og vurdere estetisk uttrykk, funksjonalitet og kor lett innreiinga er å montere
- velje materialar, beslag, festemiddel og samanføyingsmetodar og drøfte faktorar som sikrar funksjonen og bereevna i konstruksjonane
- montere og ferdigstille innreiingar i samsvar med spesifikasjon og drøfte faktorar som sikrar design, funksjon, forankring og estetisk uttrykk
Undervegsvurdering
Undervegsvurderingen skal bidra til å fremje læring og til å utvikle kompetanse. Lærlingane viser og utviklar kompetanse i modulen fordjuping i innreiing når dei bruker kunnskapar, ferdigheiter og kritisk tenking til å løyse arbeidsoppgåver i faget.
Instruktøren skal leggje til rette for lærlingmedverknad og stimulere til lærelyst gjennom varierte arbeidsoppgåver. Instruktøren skal vere i dialog med lærlingane om utviklinga deira i modulen fordjuping i innreiing. Lærlingane skal få høve til å uttrykkje kva dei opplever at dei meistrar, og reflektere over eiga fagleg utvikling. Instruktøren skal gi rettleiing om vidare læring og tilpasse opplæringa slik at lærlingane kan bruke rettleiinga for å utvikle kompetansen sin i modulen. Kompetansemåla i alle modulane skal forståst i lys av teksten om faget.
Lærlingen skal ha ei midtvegsvurdering ved avslutninga av opplæringa i innreiing. Midtvegsvurderinga har karakteruttrykket godkjent/ikkje godkjent.