Vg2 sal og reiseliv (SRL02‑01)
Kompetansemål og vurdering
Kompetansemål etter innovasjon og marknadsføring
Mål for opplæringa er at eleven skal kunne
- gjere greie for ulike merkevarer og utforske ulike marknadsstrategiar som bedrifter kan bruke
- gjennomføre ei marknadsundersøking og bruke innhenta data
- planleggje og gjennomføre ein marknadsføringskampanje til ei sjølvvald målgruppe og presentere korleis forbrukaråtferda og medievanane til denne målgruppa er tekne omsyn til
- vurdere tiltak i salskanalar som kan fremje sal, meirsal og gjensal og ta omsyn til dette i utviklinga av indre og ytre salsmiljøet
- utvikle eit produktforslag og presentere korleis lønnsemd, klima og etiske forhold er vektlagde
- planleggje, gjennomføre og avslutte eit sal og vurdere salsprosessen
- planleggje, gjennomføre og vurdere eit arrangement for kundar og gjester med vekt på marknadsaktivitetar
- utforske ulike salsplattformer og kva service har å seie i salet av eit produkt
- gjere greie for regelverk for klagar og reklamasjonar
- forstå og presentere innhaldet i eit heilskapleg reiselivsprodukt og forklare samanhengar mellom ulike aktørar
Undervegsvurdering
Undervegsvurderinga skal bidra til å fremje læring og til å utvikle kompetanse. Elevane viser og utviklar kompetanse i programfaget innovasjon og marknadsføring når dei bruker kunnskapar, ferdigheiter og kritisk tenking til å løyse arbeidsoppgåver i programfaget.
Læraren skal leggje til rette for elevmedverknad og stimulere til lærelyst gjennom varierte arbeidsoppgåver. Læraren kan gi arbeidsoppgåver som dekkjer fleire av eller alle programfaga. Læraren skal vere i dialog med elevane om utviklinga deira i programfaget innovasjon og marknadsføring. Elevane skal få høve til å uttrykkje kva dei opplever at dei meistrar, og reflektere over eiga fagleg utvikling. Læraren skal gi rettleiing om vidare læring og tilpasse opplæringa slik at elevane kan bruke rettleiinga for å utvikle kompetansen sin i programfaget.
Standpunktvurdering
Standpunktkarakteren skal vere uttrykk for den samla kompetansen eleven har i programfaget innovasjon og marknadsføring ved avslutninga av opplæringa i programfaget. Læraren skal planleggje og leggje til rette for at eleven får vist kompetansen sin i programfaget på varierte måtar. Med utgangspunkt i kompetansemåla skal læraren vurdere korleis eleven viser forståing, evne til refleksjon og kritisk tenking, og korleis eleven meistrar utfordringar og løyser oppgåver i ulike samanhengar. Læraren skal setje karakter i programfaget innovasjon og marknadsføring basert på kompetansen eleven viser ved å planleggje, gjennomføre, vurdere og dokumentere eige fagleg arbeid.