Vg2 sal og reiseliv (SRL02‑01)
Kjerneelement
Sals- og vertskapsrolla
Kjerneelementet sals- og vertskapsrolla handlar om å skape meirverdiar i møtet med kundane og gjestene. I dette ligg det å utvikle og tilpasse merkevarer og skape gode kundeopplevingar. Vidare handlar det om å setje saman transport, innkvartering, servering og attraksjonar til eit heilskapleg reiselivsprodukt tilpassa ønska og behova til kunden eller gjesten. Sals- og vertskapsrolla handlar vidare om å utforske ulike servicestrategiar som kan bidra til høgare kunde- og gjestelojalitet og større meirsal av produkta til bedrifta.
Drift, utvikling og lønnsemd
Kjerneelementet drift, utvikling og lønnsemd handlar om å sjå lønnsemd i samanheng med rekneskap og budsjett, prissetjingsstrategiar og reduksjon av svinn. Vidare handlar det om å sikre berekraft og meirverdi i verdikjeda gjennom å utnytte ressursane på ein innovativ og effektiv måte. Det handlar òg om å drøfte regelverk og avtalar som regulerer arbeidsforholdet, og å reflektere over eigen praksis.
Kommunikasjon og relasjonar
Kjerneelementet kommunikasjon og relasjonar handlar om å kommunisere med kundar, gjester og samarbeidsaktørar i aktuelle kanalar. I dette ligg det å auke forståinga for ulike kulturar i samhandling med andre. Det handlar òg om å hente inn og bruke kundedata for å tilpasse kommunikasjonen med og oppfølginga av kundar og gjester.