Norsk for språklege minoritetar FOV (NOR11‑01)
Kompetansemål og vurdering

Eksempel på samanhengar

Forklaring

Kompetansemål etter modul 4

  • bruke formålstenlege strategiar for å vidareutvikle munnlege og skriftlege språkferdigheiter
  • snakke norsk med ein funksjonell uttale
  • bruke eiga fleirspråklegheit som ein ressurs i læring av fag og språk
  • vurdere og bruke ulike digitale ressursar kritisk i kommunikasjon og læringsarbeid
  • uttrykkje seg munnleg på ein forståeleg måte i samhandlingssituasjonar, med eit breitt ordtilfang og ordval som passar i samanhengen
  • delta aktivt i faglege diskusjonar med grunngitte meiningar og relevante argument
  • trekkje ut relevant informasjon frå, samanfatte hovudinnhaldet i og reflektere over ulike tekstar munnleg og skriftleg
  • forstå, formidle og samtale om norskfaglege og tverrfaglege tema med relevant fagspråk
  • lese eigna saktekster og skjønnlitterære tekstar på bokmål og nynorsk, og reflektere over innhald og tema ut frå eigne erfaringar og referanserammer
  • kjenne att språklege verkemiddel i eigna tekstar og utforske bruken av språklege verkemiddel i eigne tekstar
  • reflektere kritisk over formålet med tekstar, innhaldet i dei og kva påverknadskraft og truverd dei har
  • søkje etter relevant informasjon og vurdere informasjonen kritisk
  • bruke grunnleggjande reglar for rettskriving, teiknsetjing og grammatiske strukturar og uttrykkje seg skriftleg med variasjon i ordtilfang og strukturar
  • skrive for å informere, fortelje og argumentere i ulike sjangrar, tilpassa formål og mottakarar
  • samanlikne informasjon frå ulike tekstar, markere sitat og vise til kjelder på ein etterprøvbar måte
  • samtale om korleis haldningar og verdiar kjem til uttrykk i ulike tekstar frå ulike tider og ulike kulturar
  • reflektere over fleirspråklegheit, språkleg variasjon og mangfald i Noreg og korleis det norske språket har endra seg over tid
  • reflektere over eigne ønsker for og moglegheiter i utdanning og yrkeslivet

Undervegsvurdering

Standpunktvurdering